הרמת עפעפיים – הדרך הנכונה להצעיר את העיניים 

הרמת עפעפיים, הידוע גם בשם blepharoplasty, הוא הליך קוסמטי שנועד להצעיר את המראה של העיניים. ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מגמישותו ומתחיל לצנוח, מה שעלול להוביל לקמטים וצניחה באזור העפעפיים. הרמת עפעפיים יכולה לעזור לטפל בסימני הזדקנות אלה, ולהעניק לעיניים מראה צעיר ורענן יותר. לכן ברור מדוע אנשים רבים ברחבי העולם מתעניינים באפשרות הזאת. זה נשמע לך מוכר? גם את התחלת לחשוב על הרמה של העפעפיים כי את לא אוהבת את מה שאת רואה במראה לאחרונה? כדאי שתדעי: זה בהחלט אפשרי, אז למה שלא תעשי זאת? 

מהי הרמת עפעפיים?

הרמת עפעפיים היא למעשה ההליך שבו מסירים עודפי עור, שרירים ולעיתים שומן מהעפעפיים העליונים ו/או התחתונים. זה יכול לעזור להפחית את המראה הנפול ואת הקמטים, כמו גם לשפר את הצורה הכללית ואת קווי המתאר של העיניים. הרמה של עפעפיים מבוצעת בדרך כלל בהרדמה מקומית עם טשטוש או הרדמה כללית. הניתוח עצמו אורך בדרך כלל בין שעה לשלוש שעות, תלוי בהיקף ההליך. אם את עדיין בדילמה ולא ממה בטוחה האם כדאי לך לעשות הרמה של העפעפיים, כדאי שתדעי שיש כמה מקרים נפוצים שבהם זו תהיה בחירה טובה. למשל: כאשר רוצים לשפר את הראייה. עפעפיים עליונים נפולים יכולים לחסום את הראייה ולכן ההרמה שלהם יכולה לסייע. הרמה כזאת יכולה לסייע גם לתקן בעיות של אסימטריה, וגם, כאמור, כשרוצים ליצור מראה צעיר יותר בעיניים. 

איפה כדאי לך לעשות את ההליך הרפואי הזה? 

אומנם זה נכון שהליך כמו הרמת עפעפיים  הינו מאוד נפוץ ומקובל, אך עדיין מדובר על הליך רפואי לכל דבר ועניין. לכן חשוב מאוד שתבדקי איפה את רוצה לעשות את הטיפול הזה. רצוי מאוד לפנות אל מנתח שיש לו מוניטין של איש מקצוע מומחה בתחום הזה. בנוסף, כדאי יהיה לקיים התייעצות מעמיקה עם הרופא, שכן הוא יסביר לך לא רק על ההליך, אלא גם על התוצאות הצפויות. ניתוח פשוט זה יכול לשפר בצורה משמעותית את הופעתך החיצונית וגם את הראיה שלך, אז לה לדחות אותו עוד ועוד? 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיתוח אפליקציות לאייפון עם Swift
שפת התכנות Swift פותחה על ידי אפל והוצגה לציבור הרחב בכנס WWDC העולמי שמיועד למפתחים. השפה מיועדת לא רק...
קרא עוד »
יונ 29, 2021
אומנות רחוב ששווה לראות
יש תהליכים שהתרגלנו לחשוב כי הם אמורים להיעשות מאחורי הקלעים. במיוחד בכל הנוגע לאומנות, הרבה אנשים...
קרא עוד »
ינו 09, 2020
משרות דרושים לאמהות – נוחות לאם הטרייה
אין דבר יותר חשוב בחיים מאשר ילדים ואם אתם לא מבינים זאת כנראה שאתם פשוט עדיין לא הורים. אך העניין עם...
קרא עוד »
נוב 24, 2018