יד לספר תורה

היד לספר תורה היא בעצם סוג של אצבע אשר נועדה והיא משמשת בעת קריאת התורה. באמצעות האצבע אפשר לעקוב בצורה ברורה יותר אחר מהלך הקריאה והיא אכן משמשת בבתי כנסת רבים את בעל הקורא אשר עושה בו שימוש במהלך קריאת התורה. למעשה השימוש באצבע, או ביד לספר התורה חוסך את הנגיעה בקלף על מנת לעקוב אחר הקריאה.

הנגיעה בקלף של ספר התורה למי שאינו יודע נאסר כיום וזוהי אחת מגזירות החכמים אשר קשורה לתחום של טומאה וטהרה. מעבר לכך עשויה יד אדם לפסול את הכתב ולפגום בו.

אז האצבע אמנם לא נדרשת לצורך הקריאה ואפשר בהחלט להסתדר בלעדיה. אך היא תורמת ומסייעת לניהול נכון של קריאת התורה תוך מעקב אחר הטקסט.

 

בחרו יד שתיתן כבוד לתורה

בכל מה שקשור לתשמישי קדושה ולאבזרים המשמשים לצורך הקריאה בתורה, יש עניין גדול להדר ולהאדיר. אנחנו עדים לכך כי בכל מה שקשור לספר התורה, אנשים אינם חוסכים מכספם. הם בוחרים את הטוב ואת היפה ביותר על מנת לקדש ולפאר את ספר התורה. אם אלו כתרים לספר התורה, אם אלו הנרתיקים אצל בני עדות המזרח והמעילים אצל בני אשכנז וגם בבחירת האצבע, היד לקריאת התורה, גם שם ישנה הקפדה על בחירה באביזרים יפים איכותיים ויקרים.

 

קונים רק בחנות אמינה

היות ומדובר באביזרים יקרים שעלותם עשויה להגיע לאלפים, אי אפשר לזלזל ולבחור בחנות שהיא לא אמינה ולא מכרת בשוק. יש הרבה זיופים בכל מה שקשור לכלי כסף או תכשיטים ואם לא בודקים היטב אל מי פונים, עשויים לשלם על כך ביוקר וחבל.

אז אם אתם מתכוננים לקראת רכישה של יד לספר תורה, בררו היטב. בכל מקרה, אנחנו בכיף נספק את מבוקשכם.

 

הכנסו עוד היום לחנות יודאיקה שלנו לקבלת המלצות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה PLA?
חומצה פולילקטית היא פולימר תרמופלסטי מתכלה המופק מחומצת חלב. זה ידוע גם בשם PLA או polylactide, שהוא הסוג...
קרא עוד »
מרץ 19, 2023
מחירון שליחויות – איך זה עובד
שירותי שליחים כמו גיב דליברי ממלאים תפקיד מכריע בעולם המהיר והמקושר שלנו, ומספקים הובלה יעילה ואמינה...
קרא עוד »
אוג 14, 2023
כיצד חברת שליחויות יכולה לסייע לנו בחיים
אם ברשותכם עסק כלשהו, שכל ייעודו הוא שליחת מוצרים ופריטים ללקוחות החברה למקומות מרוחקים, הרי ששירות...
קרא עוד »
אפר 15, 2020