איך לשמור על שיער תלתלים מפני נזקי עונת הקיץ

שיער תלתלים

דווקא בעונה הכי חמה שבה כיף כל כך ליהנות ממראה רענן ובריא של השיער, קיים מזג אוויר מאתגר במיוחד אשר גורם לבעלי שיער מתולתל להיות מאותגרים בכל יום מחדש. טיפול נכון עבור שיער תלתלים יאפשר לכם ליהנות מרעמה יפהפייה וזוהרת גם כשהשמש קופחת. תתפלאו לשמוע שגם במקרה הזה ממש כמו בגוף – הכל מתחיל בתזונה נכונה, כשהפעם – מדובר על תזונה לשיער. בקיאות בתחום טיפוח השיער בכלל ותלתלים בפרט, תוביל אתכם לתחזוקה נכונה ולראש עם תסרוקת שנראית טוב.

כיצד העונה החמה עלולה להזיק ולייבש שיער תלתלים?

חופשת הקיץ ומזג האוויר החמים פשוט מזמין לצאת החוצה וליהנות על חוף הים. אנשים רבים מבלים את זמנם הפנוי בבריכה, כך שלמעשה נוצרות כאן שתי בעיות עיקריות:

  1. החום הכבד מייבש את השיער.
  2. הכלור שבמי הבריכה מזיק לשיער, מייבש אותו ומפצל אותו עוד יותר.

שיער תלתלים מועד עוד יותר לפורענות מאשר שיער חלק, זאת כיוון שבדרך כלל קשה לצפות איזה "מצב רוח" יהיה לו בבוקר. בוקר אחד אתם יכולים לקום עם רעמה מסודרת למשעי ולמחרת – בלאגן שלם. אם השיער איננו בריא, קשה עוד יותר לשלוט בו ובמיוחד אם אתם ממהרים בבוקר וחייבים להתארגן מהר.

הפתרונות שמסייעים לעיצוב שיערות מתולתלות הם בדרך כלל קרמים ייחודיים ותכשירי טיפוח מיוחדים למתולתלים, בדגש על מסכות מזינות אשר "מאכילות" את השיער בלחות וגם בוויטמינים. נוסף על כך, שגרה של תספורת אצל מעצב שיער המתמחה בתלתלים ויכול לתחזק את התסרוקת באופן מושלם, עוזרת גם היא לארגון מהיר של שיער מרדני, על אף אתגרי העונה החמה.

איך ניתן לשמור על שיער מבריק ובריא גם בקיץ?

מלבד תספורות אחת לכמה שבועות וטיפוח בתכשירים מיוחדים, על שיער תלתלים ניתן לשמור בקיץ גם בדרכים נוספות. שימו לב לאופן שבו אתם מסרקים את השיער, למברשת המשמשת אתכם ובדקו האם ייתכן שהיא "קורעת" את השיערה במקום לסרק. בחנו באופן שוטף את האופן שבו השיער שלכם נחשף לשמש והוסיפו כובע, מטפחת ואביזרים אחרים שיכולים להגן על השיער מחשיפה תמידית לשמש. אם שיער מתולתל מקבל טיפול מתאים – גם בקיץ הוא ייראה נהדר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת הסודות של חברות השכרת אירועים
תארו לעצמכם עולם ללא חברות להשכרת אירועים - ללא שולחנות, ללא כיסאות, ללא תאורה, ללא ציוד שמע. הגיבורים...
קרא עוד »
אוק 08, 2023
למי מתאים לטוס לדובאי
ריזורטים מפנקים על המים, קניונים שגודלם עצום כמו עיר, פארקי שעשועים קסומים על רקע המדבר, את כל זה...
קרא עוד »
מרץ 23, 2022
ציוד משרדי לעסקים, מה הוא כולל?
ציוד משרדי השתכלל עם השנים. הדגמים האחרונים כל כך מתקדמים שהם יכולים אפילו לשדרג את הפרודוקטיביות...
קרא עוד »
יונ 01, 2023