נוטריון לספרדית – שירות שכולם צריכים אותו

נוטריון לספרדית

זה ידוע לכולם, העשור האחרון הוא העשור הכי מוצלח בנושאי העליה הגדולה המשמעותית בבקשות עבור דרכון אירופאי על ידי אזרחים ישראליים. הבקשות הללו המגיעות מתושבים שקיבלו זכאות לאזרחות במדינות המשתייכות לאיחוד האירופאי.

על מנת שהתושבים הזקוקים לאזרחות יקבלו אותה, עליהם לעבור הליך בירוקרטי מורכב שספק אם היו מצליחים לעשות אותו לבדם ללא ליווי מקצועי. זהו הליך שבעצם יש צורך למלא בו טופס בקשה פורמלי של המדינה שאליה הם מעוניינים לעבור. זאת הסיבה המהותית והעיקרית לבקשה לאימות ותרגום לספרדית.

זהו לא הליך בירוקרטי שתרצו לבצע לבד כי אין לכם את היכולת, אלא כי פשוט אינכם עורכי דין וזהו בעצם תהליך שעל מנת לעבור אותו, יש צורך עבורו באיש מקצוע שיש לו הסמכה פורמלית לנהל אותו. האנשים הללו הם עורכי דין המתמחים בנושאים מסוג זה והעיסוק שלהם הוא נוטריון לספרדית והם מכירים היטב את ההליך הזה, ובעלי נסיון בו. כדאי לזכור, אותם עורכי הדין אליהם אתם מבקשים להגיע לשכור את שירותיהם חייבים להיות נוטריוניים מוסמכים, בקשו לוודא את זה על מנת שלא תהיו במצב שבו תיאלצו להפסיק את התהליך באמצע.

למה צריך שירות נוטריוני

הסיבה המהותית שבגינה ישנן פניות רבות לשירות עורך דין נוטריוני העוסק בתחום של נוטריון לספרדית, היא מסמכים ספציפיים שנדרשים מבחינה בירוקרטית לאימות נוטריון. בין אם מדובר בארצות הברית או במדינות אחרות בחוץ לארץ, ספרדית היא השפה הנדרשת ועל כן היא נמצאת במסמכים הנדרשים בתרגום, אישור ואימות.

לא מעט סיטואציות דורשות הצגת מסמכים מסוימים בשפות שונות, כמו ספרדית למשל. זאת הסיבה שעורך דין המתמחה בתחום של נוטריון לספרדית  נדרש לצורך אימות, ניסוח, אישור ותרגום. המסמך הספציפי שנדרש יהפוך כך לקביל בבתי המשפט על פי פרמטרים מסוימים.

המסמך הנדרש להצגה גם בחוץ לארץ וגם בארץ מחויב על פי אמנת האג בחותמת אפוסטיל. האפוסטיל הינה החותמת של משרד החוץ הישראלי ובה ניתן גם לראות מיהו עורך הדין ומספר הרשיון שטיפל בהליך.

שירותי נוטריון השירות למענכם

כדי שאותו עורך דין ששכרתם יוכל גם לנהל את התהליך הבירוקרטי ולהיות מוסמך באופן רשמי כנוטריון עליו להיות בעל וותק של מעל ל10 שנים בתחום עריכת הדין. רק אז יוכל אותו עורך דין לגשת אל המבחן הייחודי מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין.

בסיום ההליך הבירוקרטי עורך הדין אותו שכרתם יחתים את המסמכים הנדרשים בחותמת הנוטריון. בחותמת הזאת שם ניתן יהיה לראות את שמו, וגם את מספר הרשיון של עורך הדין. עלות השירות של נוטריון לספרדית או נוטריון לשפות שהן אינן ספרדית היא עלות שחייבת להיות מפוקחת על ידי לשכת עורכי הדין והיא מחייבת את כל עורכי הדין, ללא שום יוצא מן הכלל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הם שירותי מיקור חוץ
שירותי מיקור חוץ הינם שירותים שיכולה לספק חברה שמתמחה בתחום של גיוס והשמת עובדים. חברה מסוג זה, מתמחה...
קרא עוד »
אוק 24, 2019
מיתוג באמצעות ריח: עשה ואל תעשה
מיתוג ריח, אלכימיה רבת עוצמה של מדע וסנטימנט, מפעיל את הכוח ליצור זיכרונות בל יימחה, לעורר רגשות...
קרא עוד »
אוג 29, 2023
הבנת החזרי מס: כיצד להחזיר את כספך
החזר מס, הוא תשלום שהממשלה מחזירה לך, לאחר ששילמת יותר מסים במהלך השנה ממה שאתה חייב בפועל. זה יכול...
קרא עוד »
ינו 28, 2023