שלושה דברים שכדאי לדעת על מעבר דירה

עוברים דירה? בשעה טובה. מעבר דירה הוא עניין מרגש אבל מדובר גם בפרויקט מורכב הדורש היערכות נכונה וכדאי לתכנן אותו עד לפרט האחרון כדי לא לשכוח שום דבר בדרך. הנה שלושה דברים שלא כדאי לפספס במעבר דירה.

 

  • תכנון מדוקדק של המעבר

 

ההכנות לקראת המעבר מתחילות כחודש-שבועיים לפני המעבר ונמשכות כשבועיים אחריו. לכן חשוב להתמקד. מתחילים בקביעת התאריך ליום המעבר, בתיאום עם המובילים ובחשיבה מקדימה לגבי מה שצריך.

האם ההובלה צריכה לכלול גם שירותי אריזה? שירותי סידור הדירה? האם אפשר לקחת חופש מהעבודה ביום הזה וגם יומיים-שלושה אחריו? יש המון סוגיות סביב המעבר וכדאי לרשום הכל בצורה מסודרת כי כל פעם צצים דברים חדשים.

 

  • למדוד הכל

 

לפני המעבר כדאי להכיר את הדירה החדשה היטב. ככל שמשקיעים במדידה של כל חלק בדירה, כך קל יותר להתנהל בנוגע לסידור הריהוט ואפשרויות חלוקת החללים בה.  

מדידות רוחב, אורך, גובה דלתות וקירות, מיקום השקעים ומרחקיהם מעמדות שונות, הכל. אפשר גם לבקש תוכניות של הדירה שיוכלו לסייע בתכנון לפני המעבר.

 

  • העברת תשתיות תקשורת

 

בין כל העומס של מעבר הדירה חשוב לזכור גם להעביר את האינטרנט ואת הטלפון הקווי. לקוחות של בזק – מעבר דירה פונים לחברה כדי לתאם זאת. מומלץ לעשות זאת לפחות שבועיים מראש ובמידה ומדובר בחודשי הקיץ העמוסים, גם חודש מראש. 

לפני שמזמינים את הטכנאי רצוי לעשות בירור לגבי זמינות השירותים באזור אליו עוברים. האם יש קליטה טובה בחברת הסלולר בה מנויים ואיזו תשתית זמינה. 

לפני המעבר יש לארוז את כל הציוד, מחשב, מודם, נתב, שלט וכל מה שקשור לכך כדי שבעת הגעת הטכנאי תהליך ההתקנה יעבור בקלות. 

חשוב שהמחשבים, הראוטר והטלפונים יהיו ממוקמים מבעוד מועד במקומם החדש בטרם מגיע הטכנאי. אם יש שקעים מתאימים כבר בדירה כדאי לעדכן זאת מראש.

 במידה ושירותי בזק ניתנו בעבר אל הדירה אליה עוברים, יתכן ויש אפשרות לבצע את ההתקנה באופן עצמאי או עם עזרה והדרכה של נציג טלפוני. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פינוי דירות בראש העין – מקרים רלוונטיים
פינוי תכולת דירה בראש העין, כמו בכל מקום אחר, כרוך במספר שלבים על מנת להבטיח תהליך חלק ויעיל.  זכרו...
קרא עוד »
אוק 04, 2023
אתם לא חייבים אולם אירועים! בואו לחגוג יום הולדת ODT
יום הולדת מסמלת יום חשוב מאוד בחייו של כל אדם. מטבע הדברים, כל אדם מעוניין לחגוג את יום ההולדת שלו...
קרא עוד »
ינו 22, 2019
השקעות בשוק ההון – כיצד זה עובד
המרדף היומיומי של כולנו אחר הכנסה מספיקה, צבירת הון אישי ואפשרות לכלכה מכבדת ומספקת הוא מתיש...
קרא עוד »
מרץ 28, 2019