להשקיע בנדלן בעיר שלא נרדמת

כולנו רואים את השינויים הדרמטיים החלים בענף הנדלן בשנים האחרונות. מהמשבר של 2008 אפשר להגיד כמעט באופן וודאי כי לאורך כל השנים האחרונות אפשר לראות את העליה המתמדת, במחירי הנדלן. אבל, מה שאנחנו יודעים גם כן, בתור מי שמכירים את השוק מקרוב, זה שגם אם במבט רחב, נדמה כאילו מחירי הנדלן עולים בכל רחבי הארץ, הרי שבפועל, מי שמעוניינים לקצור תשואות יפות, צריכים להשקיע בחכמה. רכישה של נכס נדלני דורשת משאבים לא מבוטלים, ידע מקדים ולא מעט ניסיון. בדיוק בשביל זה אנחנו פה. חברת 'הרובע ביפו', פועלת כבר שלושים שנה במטרה לתווך בין רוכשים פוטנציאלים ובין מוכרים של נכסים יד שניה. בין היתר, תמצאו אצלנו דירות יוקרה, נכסים מסחריים ובעיקר, הרבה ידע וניסיון, כאלו שיעזרו לכם לזהות את הפוטנציאל ואת ההשקעה הבאה שלכם. 

על האתגרים בשוק הנדלן והניסיון שלנו 

יש מי שחושבים כי השקעה בנדלן אף פעם לא מאכזבת, אבל אנחנו, אנשי הצוות של הרובע ביפו, יודעים כי מדובר על השקעה לכל דבר ועניין. הרי כדי להבטיח תשואה מהשקעה, אנחנו חייבים לקחת משתנים רבים בחשבון, על מנת שנוכל לנסח משוואה ברורה, בניסיון להבין, האם ההשקעה הזו כדאית יותר או פחות. 

בין היתר אנחנו צריכים לקחת בחשבון שינויים עתידיים בתכניות של הרשות המוניציפלית, במקרה הזה, של עיריית תל אביב והמוכנות של זו, להשקיע בשכונה בה ממוקם הנכס. אנחנו צריכים להבין, האם ערך הנכס עתיד לעלות בעתיד ומה יהיה מכיר השכירות אותו נוכל לגבות במידת הצורך. אגב, הנתונים הללו משמעותיים לא רק למי שמעוניינים לרכוש דירה להשקעה אלא, גם עבור מי שרוצים לרכוש דירה למגורים ובאותה הנשימה, להבטיח את עתידם הכלכלי. 

אמנם, להשקיע בתל אביב- יפו, זו כמעט תמיד השקעה בטוחה. הרי לעולם, תל אביב היא העיר המבוקשת בארץ. אבל, מטבע הדברים, בכל עסקת נדלן אנחנו צריכים לקחת את כל המשתנים ולקבל את ההחלטות הנכונות. בשביל זה אנחנו כאן. כדי לעזור לכם ליהנות מעסקאות הנדלן המשתלמות ביותר, אלו שישתלמו לכם בעתיד. 

אנחנו מכירים את השטח מקרוב 

אתם, המשקיעים, לא חייבים לדעת הכל כל הזמן. אנחנו לעומת זאת, חייבים להישאר עם יד על הדופק. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו לאורך כל תהליך הרכישה, מהרגע בו אתם משתפים אותנו בחזון שלכם ובצרכים שלכם ועד למסירת המפתח. נשמח להיות כאן גם עבורכם ולענות לשאלות. זה הזמן לדבר איתנו ולהתחיל לעבוד ביחד. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים רואה חשבון – יניב ארד
יניב ארד רואה חשבון הוא איש מקצוע המבצע שירותי חשבונאות פיננסית, תכנון מס וביקורת. תפקידו של רואה...
קרא עוד »
יול 22, 2022
למי מומלץ לצרוך פרוביוטיקה?
כל אחד מכם אשר סובל מקשיים בעיכול ונאלץ להתמודד לעתים קרובות עם שלשולים ואף עצירות, צריכה של...
קרא עוד »
אוק 01, 2018
בנק תמונות
חלק זה מספק הקדמה קצרה על מה זה מאגר התמונות ומה הוא מכיל. בנק התמונות הוא ספרייה מקוונת של תמונות...
קרא עוד »
אוק 18, 2022