איך לבחור גריל גז מומלץ?

גריל גז מומלץ

בין אם אתם אוהבים לצלות בשר על האש ובין אם אתם מחפשים גריל כדי לצלות עליו מוצרים מהצומח וירקות שונים, בכל מקרה גריל גז הוא הפתרון האידיאלי עבורכם.

מומלץ להשתמש בגריל גז מסיבות רבות: הוא נדלק במהירות, אין צורך להתעסק עם פחמים ועם חומרי בעירה, אין גם צורך בנפנופים האינסופיים שאולי נראים כיפיים בהתחלה אבל הופכים למתישים עד מהרה, השליטה בטמפרטורה בכל נקודה במשטח היא מרבית כך שהתוצאה טעימה יותר ובנוסף לא משתחררים חומרים שונים שעלולים להידבק למזון ולפגוע בבריאות שלכם.

על-מנת להפיק את מלוא התועלת מגריל הגז מומלץ למצוא דגם שמתאים באופן מושלם לצרכים שלכם. הפרמטרים העיקריים הם עוצמת כל גריל, משטח הצלייה והמימדים של המכשיר היעיל.

איך נמדדת עוצמה של גריל גז?

עוצמתו של גריל גז מומלץ נמדדת ב-BTU. המונח הזה הוא ראשי תיבות של הביטוי British Thermal Units והוא מציין את יחידת המידה שנדרשת לחימום. הטווח המקובל הוא 20,000-75,000 כשבאופן טבעי ככל שאתם צולים כמויות גדולות יותר של אוכל ולא רוצים להמתין יתר על המידה נדרשת עוצמה גדולה יותר.

דגש חשוב נוסף הוא התאמה בין התפוקה לבין גודל הגריל, וההמלצה היא 10-15 BTU לכל סנטימטר רבוע במשטח. כדאי לקחת בחשבון שאם למשל הגריל עשוי מיציקת ברזל שמשמרת היטב את החום, העוצמה שלו יכולה להיות מעט נמוכה יותר.

משטח הצלייה האידיאלי לכל גריל גז מומלץ 

כשבוחרים גריל גז מומלץ לבחון גם את משטח הצלייה שלו. רשת נירוסטה היא תוספת מבורכת בהקשר זה בזכות שיפור הטעם של האוכל – בזכות הרשת נמנע מגע ישיר של הלהבה עם המזונות שמונחים על הגריל, ורק החום הוא זה שהופך אותם למוכנים לאכילה וטעימים במיוחד.

המימדים של הגריל

אם אתם נוהגים לארח קבוצות גדולות של אנשים, מן הסתם אין טעם לבחור גריל גז מומלץ שמאפשר הכנת אוכל ל-5-6 אנשים. המידות הקיימות הן S, M, L ו-XL, וגם מספר המבערים הוא פרמטר חשוב בבחירה.

בנוסף יש לוודא התאמה למקום שבו תמקמו את גריל הגז. מומלץ להשתמש בדגם עם מדפים מתקפלים אם המקום צנוע יחסית אבל בכל זאת אתם רוצים משטח גדול.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גולן בכור – מוכרים את הרכב בקלות
אתם לא צריכים לנסות למכור את הרכב שלכם לבדכם כאשר ישנה האפשרות לפנות אל גולן בכור אשר יוכל לייצג אתכם...
קרא עוד »
מאי 25, 2021
מתי נשתמש בדולב חדש ומתי ניתן להשתמש בדולב יד 2
מיכל דלי פלסטיק הוא סוג של דלי העשוי מפוליאתילן טרפתלט (PET). הוא משמש כחומר אריזה והנפוץ ביותר בתעשיית...
קרא עוד »
אוק 29, 2022
השוואת מחירי סלולר
ישנם מספר גורמים מרכזיים המשפיעים על עלות החבילות הניידות. החשוב ביותר הוא כיסוי הרשת וכמות הנתונים...
קרא עוד »
אוק 30, 2022