ספירת מלאי לעסקים – כאן עובדים נכון

ספירת מלאי לעסקים

כאשר אתם מנהלים מלאי מקצועי ואיכותי לעסק שלכם אתם למעשה הופכים את העסק לאפקטיבי גם בימים בהם, בעבר, הוא היה מושבת. כיום החדשנות הגיעה גם אל כל התחום הקשור אל מערכות ניהול מלאי. אך היות ועל מערכות אלו יש דרישה להיות מותאמות באופן אינדיווידואלי למניעת תקלות עתידיות.

זה לא באמת חשוב אם מדובר בחנות מוצרי חשמל או במפעל לייצור מוצרי צריכה. ניהול מלאי מטרתו ייעוץ תהליכי ניהול העסק, וצמצום תקלות עתידיות. וכך שירות מקצועי של ספירת מלאי לעסקים יעניק אפקטיביות מקסימלית.

בדיקת מלאי לעסקים – אל תעשו את זה לבד

לשכור אנשי מקצוע גם עבור בדיקת מלאי לעסקים הוא אחד הצעדים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם.

תחשבו על כל הזמן הפנוי שיש לכם בתקופת ספירת המלאי, כדי פשוט להמשיך ולנהל את עסק ולא להשבית אותו. לשם כך קיים שירות מקצועי עבור ספירת מלאי. חברת ג'סקו היא חברה בעלת מחלקה שלמה הערוכה לצורך ספירת מלאי לעסקים במפעלים גדולים וקטנים, ובארגונים גדולים ומבצעת ספירת מלאי איכותית במינימום זמן.

חברת ג'סקו הוקמה בשנת 1932 ומאז עוסקת בפיקוח והשגחה על מטענים, מוצרים וסחורות לקביעת איכויות, כמויות והתאמה מושלמת לתקן, מפרט וחוזה. החברה היא נציגה של חברת ההשגחה והפיקוח הבינלאומית הגדולה בעולם SGS Group.

החברה מטפלת גם בספירת מלאי מקצועית עבור חברות ועסקים במוצרי מזון וגרעינים, מוצרים מוגמרים, חומרי גלם, מתכות, מוצרי צריכה, טקסטיל ופלסטיקה, פוספטים, מחצבים, דשנים, כימיקלים, נפט ואף מוצרים וסחורות במגוון סוגים.

החברה מעניקה שרות עבור עמילות מכס ליצוא ויבוא, בדיקת אניות ומתן הסמכות לתקני ISO 9000 ותקנים חברתיים למיניהם. ג'סקו מאמינה בשירות אישי ואדיב, ומקצועיות ללא דופי ומשרתת לקוחות רבים בארץ ובחו"ל. לחברה ארבעה מוקדים עיקריים בתל אביב, חיפה, אשדוד ואילת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות פנימיות: שיקולים חיוניים עבור טריא – בחינת היתרונות של הלוואות P2P
האם אתה שוקל להשתמש ב-טריא לצרכי ההשאלה שלך, אבל לא בטוח למה לצפות? בואו נצלול לכמה תובנות עיקריות...
קרא עוד »
מרץ 06, 2024
על ERP אונליין – מה זה, ומה היתרונות?
המילה החדשה ביותר בתחום הטכנולוגיה היא ERP אונליין . כל ארגון שאליו תפנו תוכלו לשמוע על  המערכת...
קרא עוד »
ספט 10, 2020
האם מגיעים גם פיצויים ליוצאי רומניה?
יוצאי רומניה, בחלקם, יוכלו גם כן לבקש ולנסות להשיג פיצויים לאחר המלחמה. ממשלת גרמניה הסכימה לשלם ל -...
קרא עוד »
יול 14, 2020