למה צריך לזפת את הגג?

לזפת את הגג

זיפות הגג הוא אחד מהדרכים היותר בטוחות להתמודדות עם נזילות מים בחורף. ישנם דרכים רבות לאטום את הגג שלכם לפני החורף. יש אנשים שמעדיפים לעשות זאת באופן עצמאי ואחרים, מעדיפים להביא איש מקצוע.

למה צריך לזפת את הגג?

מים וגגות, כנראה לא כל כך הולכים טוב ביחד. כאשר מצטבר מים בגג הבניין, רצוי מאוד להביא אותן למקום בטוח, כדי שלא יחלחלו למקומות שמהן יהיה קשה מאוד לתקן את הנזק. 

גג שאינו מזופת היטב, יגרום למים להיכנס דרכו לכל חלל הבית והקירות ויכול לגרום לנזק עצום לבית ולהוצאות רבות על תיקון ושיפור התשתיות.

> הכירו את חברת איטום ישיר זיפות גגות

לזפת את הגג באופן עצמאי

כאחד שמתעסק שנים רבות בעבודות בנייה ושיפור איכות הגגות בבתים רבים בארץ, חשוב לי לומר לכם שאל תעשו זאת באופן עצמאי. זה כמובן אפשרי וניתן באמת לעשות זאת כך, אך מי שכן מבין בזיפות, יכול בוודאי לומר שזהו מקצוע מסובך ולא פשוט.

כאשר מזמינים איש מקצוע אליכם לתיקון גג או לזיפות, אתם תהיו רגועים ובטוחים שהוא עושה את המלאכה בצורה מקצועית, כדי שלא תחזרו בעוד כמה שנים שוב, לאותו מקום.

כמה עולה לזפת גג?

ישנם דרכים רבות לזיפות הגג איך כמה זה באמת עולה והאם ניתן לעשות זאת בעצמנו? ובכן, מחירו של זיפות הגג, בדרך כלל, כמו סיוד גגות מתומחר לפי מטר רבוע. כל חברה ואיש שיפוץ דורש מחיר אחד ואין מחיר אחיד לזיפות בגג.

לכן, כאר אתם רוצים לזפת את הגג שלכם, עשו לפני כן סקר שוק קטן, כך שתוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את המחיר הטוב ביותר. ישנם המון מזפתים, כך שתוכלו למצוא את המתאים ביותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו צעצועים כדאי לקנות לתינוק בשנה הראשונה?
תינוק בשנתו הראשונה מתקדם במהירות מבחינה התפתחותית כאשר המומחים מציינים כי מדובר בהתפתחות מהירה פי...
קרא עוד »
אוג 10, 2021
תובנות חיוניות למתווכים בנדל"ן
גישור נדל"ן הוא היבט קריטי של תעשיית הנדל"ן הפועלת לרוב מאחורי הקלעים אך ממלאת תפקיד מרכזי בפתרון...
קרא עוד »
מרץ 31, 2024
מחפשים בית אבות בישראל? כך תמצאו מקום איכותי
בכל רחבי הארץ ניתן למצוא מגוון של פתרונות דיור עבור קשישים, לכן בחיפוש אחר בית אבות בישראל המתאים...
קרא עוד »
מאי 20, 2020