כך תדעו שהגיע הזמן להחלפת מצברים

החלפת מצברים

כל מי שמכיר את המבנה של הרכב, אפילו במידה מועטה, יודע שהמצבר הוא הבטרייה שמאפשרת לו לפעול. בדיוק כמו במוצר חשמלי רגיל, אנחנו נדרשים להשתמש בבטרייה, על מנת שהמערכות החשמליות ברכב יפעלו. אם המצבר לא עובד, אז לא ניתן להניע את הרכב ומכאן אנחנו יכולים להבין, שלא ניתן להשתמש בו.

עכשיו השאלה היא, כיצד אנחנו יכולים לדעת שהגיע הזמן להחלפת המצבר. באופן טבעי, אנחנו יכולים לראות שיש בעיה עם המצבר, כאשר אנחנו מגיעים אל נקודת הקיצון, כלומר, כשהוא לא עובד ויש צורך להחליף אותו. זה קורה, מן הסתם, כשהרכב לא מתניע יותר.

ברכבים חדשים, יש אפשרות לזהות את המצב הזה, עוד לפני שמגיעים אל נקודת הקצה, זאת באמצעות נורה מיוחדת שמלמדת אותנו על מצב המצבר. ברמת העיקרון, בכל רכב היום יש נורה שמציגה אם יש צורך להחליף מצבר. זה הסימן בשבילנו לדעת שהבעיה היא שם ולא במקום אחר. אך יש רכבים שגם יכולים לספק לנו מידע על מצב המצבר, כך שאם אנחנו מתקרבים לנקודה בה הוא יהיה מרוקן לגמרי, אנחנו נוכל לדעת על זה ולהחליף אותו.

באופן עקרוני, חשוב לדעת שאנחנו נידרש, סביר להניח, להחליף את המצבר כל שנתיים עד ארבע שנים. זה באופן עקרוני אורך חייו של מצברים לרכב. זאת כמובן בהנחה והוא מלא ואנחנו משתמשים בו עד לנקודה בה הוא התרוקן לגמרי.

חשוב לומר, אסור לחכות עם זה. כלומר, אם המצבר עומד להתרוקן, עדיף לרכוש חדש באתר מלך המצברים batteryking.co.il, כמובן שיש לרכוש מצבר מלא לגמרי, בשביל שנוכל להשתמש במצבר חלופי לאורך זמן סביר ובצורה תקינה. בצורה כזו, נוכל ליהנות ממנו יותר.

יש לציין, אנחנו יכולים לקנות מצבר חדש לגמרי במקומות שונים, בין אם זה בחנויות שמשווקות מצברים, מוסכים, חנויות לרכב ועוד. אנחנו צריכים לדעת כיצד לקנות מחלף חדש, הוא חייב להיות כאמור, מקורי, חדש ומלא, מן הסתם, הוא גם אמור להתאים לרכב שלנו, אחרת אנחנו לא נוכל לעשות בו שימוש יעיל ונכון, ואנחנו עלולים לפגוע ברכב.

ברן גוררו ממליץ לקרוא טיפים בנושא זה באתרו https://berneguerrero.com

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנה לניהול משברים, לקבל את הכלים החשובים
משברים הם אירוע לא נעים, לא רצוי אבל גם בלתי נמנע. כל ארגון או עסק עלול לעמוד מול שעת משבר. מדובר על...
קרא עוד »
מרץ 19, 2020
ניקיון משרדים בתל אביב – איך בוחרים חברה בצורה נכונה
אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר שעושה כל בעל משרד, גדול או קטן, היא איזו חברת ניקיון לבחור. מאחר ויש...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
פאזל תלת מימד מקרטון – יצירה שווה במחיר מציאה
פאזלים מקרטון תלת מימדיים מציעים שילוב מענג של יצירתיות, פתרון בעיות וכיף טהור. דגמים אלה מציעים...
קרא עוד »
יול 12, 2023