עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט

 

 

מספר אתרי האינטרנט אולי לא מגיע למספר הכוכבים בשמיים, אבל ברור לכולנו שעדיין מדובר במספר עצום. מסיבה זו וגם מסיבות נוספות, כל מי שרוצה אתר שמושך לקוחות, שיוצר בקרבם עניין, חייב יותר מאשר אתר שגרתי. זה בדיוק הרעיון והמהות של עיצוב אתרי אינטרנט במיטבם. ליצור את העיצוב שנראה אחרת, משהו שמושך את העין של הגולש ואומר לו, בוא לכאן, פה יש משהו אחר.

עיצוב אישי לעומת תבניות

אם אתם מקימים אתר שנועד להיות בלוג אישי, ללא שאיפות להפוך אותו לנכס דיגיטלי שמניב הכנסות, אתם לא חייבים להשקיע בעיצוב מיוחד. אם זה אתר שנועד להנאתם, תוכלו להשתמש בתבניות עיצוב בסיסיות ולקבל אתר נחמד. אבל, אם אתם צריכים אתר שנועד לתמוך בעסק שלכם, אם האתר אמור להפוך ביקור של גולשים להכנסות וללידים, עיצוב תבניות יהיה רעיון לא מוצלח. עיצוב אתרי אינטרנט באופן אישי הופך את האתר למשהו שנקרא נכס דיגיטלי במלוא מובן המילה. נכס דיגיטלי, מפני שאפשר למדוד את ההכנסות שהוא מניב ולבסס אותן על טרפיק גבוה (ריבוי כניסות של גולשים).

עיצוב שמשדר את המסר שאתם רוצים

אתרי אינטרנט מחולקים לשני סוגים עיקריים. הסוג האחד כולל את כל האתרים השיווקיים והסוג השני כולל את אתרי התדמית. אתר שיווקי נועד למכור בצורה ישירה. אתר תדמיתי נועד למכור קודם כל את הדמית ולאחר מכן, בצורה עקירה להביא למכירה – למשל של שירות כגון ייעוץ כלכלי. לא משנה מהו אתר האינטרנט שאתם צריכים, שיווקי  או תדמיתי, עיצוב אתרי אינטרנט עם אספקלריא תמיד צריך להדהד את המסר שלכם. עיצוב נאה וייחודי, שמשדר את המסר שאתם רוצים מהווה עבורכם חלון ראווה מצוין, אל מול הגולשים ואל מול הלקוחות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שלום עולם!
ברוכים הבאים לוורדפרס. זה הפוסט הראשון באתר. ניתן למחוק או לערוך אותו, ולהתחיל...
קרא עוד »
אוג 21, 2018
האמיתות שלא מדוברות: כל מה שרצית לדעת אבל לא היה לך מי לשאול לגבי בחירת עורך דין מקרקעין
ניווט בעולם המבוך של הנדל"ן יכול להיות מרתיע, אבל בחירה נכונה של עורך דין נדל"ן יכולה לעשות את כל...
קרא עוד »
אוק 11, 2023
איך למצוא חנות חיות בתל אביב מומלצת לרכישה באינטרנט?
כל מי שמתגורר בתל אביב וסביבתה ויש לו חיית מחמד בבית יודע, שיש לו מגוון רחב של אפשרויות לחנויות בהן...
קרא עוד »
אפר 16, 2020