ספירת מלאי לעסקים – כאן עובדים נכון

ספירת מלאי לעסקים

כאשר אתם מנהלים מלאי מקצועי ואיכותי לעסק שלכם אתם למעשה הופכים את העסק לאפקטיבי גם בימים בהם, בעבר, הוא היה מושבת. כיום החדשנות הגיעה גם אל כל התחום הקשור אל מערכות ניהול מלאי. אך היות ועל מערכות אלו יש דרישה להיות מותאמות באופן אינדיווידואלי למניעת תקלות עתידיות.

זה לא באמת חשוב אם מדובר בחנות מוצרי חשמל או במפעל לייצור מוצרי צריכה. ניהול מלאי מטרתו ייעוץ תהליכי ניהול העסק, וצמצום תקלות עתידיות. וכך שירות מקצועי של ספירת מלאי לעסקים יעניק אפקטיביות מקסימלית.

בדיקת מלאי לעסקים – אל תעשו את זה לבד

לשכור אנשי מקצוע גם עבור בדיקת מלאי לעסקים הוא אחד הצעדים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם.

תחשבו על כל הזמן הפנוי שיש לכם בתקופת ספירת המלאי, כדי פשוט להמשיך ולנהל את עסק ולא להשבית אותו. לשם כך קיים שירות מקצועי עבור ספירת מלאי. חברת ג'סקו היא חברה בעלת מחלקה שלמה הערוכה לצורך ספירת מלאי לעסקים במפעלים גדולים וקטנים, ובארגונים גדולים ומבצעת ספירת מלאי איכותית במינימום זמן.

חברת ג'סקו הוקמה בשנת 1932 ומאז עוסקת בפיקוח והשגחה על מטענים, מוצרים וסחורות לקביעת איכויות, כמויות והתאמה מושלמת לתקן, מפרט וחוזה. החברה היא נציגה של חברת ההשגחה והפיקוח הבינלאומית הגדולה בעולם SGS Group.

החברה מטפלת גם בספירת מלאי מקצועית עבור חברות ועסקים במוצרי מזון וגרעינים, מוצרים מוגמרים, חומרי גלם, מתכות, מוצרי צריכה, טקסטיל ופלסטיקה, פוספטים, מחצבים, דשנים, כימיקלים, נפט ואף מוצרים וסחורות במגוון סוגים.

החברה מעניקה שרות עבור עמילות מכס ליצוא ויבוא, בדיקת אניות ומתן הסמכות לתקני ISO 9000 ותקנים חברתיים למיניהם. ג'סקו מאמינה בשירות אישי ואדיב, ומקצועיות ללא דופי ומשרתת לקוחות רבים בארץ ובחו"ל. לחברה ארבעה מוקדים עיקריים בתל אביב, חיפה, אשדוד ואילת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קרקס לאירועים – אטרקציה לכל הגילאים
בחירה באופציה של קרקס לאירועים יכולה להיות מצוינת עבור כל אחד מכם שירצה לראות את האירוע שלו הופך...
קרא עוד »
אפר 30, 2021
מה הכוונה כשאומרים זנב קשיח לאופני הרים?
"זנב קשיח" הוא מונח המשמש לתיאור אופני הרים המיועדים לרכיבה בשטח קשה. המונח נובע מכך שהמסגרת עשויה...
קרא עוד »
מאי 31, 2023
בתקופת משברים אתה רוצה שיזכרו אותך בקלות
שיטת כוכבית פלוס היא שיטה נוחה ואפקטיבית מאד עבור הלקוחות כדי להיות בקשר עם עסקים שונים, מרפאות קופת...
קרא עוד »
מרץ 25, 2020