למי כדאי לגשת לתהליך של גישור לגירושין

תהליך של גישור גירושין נחשב ליותר ידידותי ואף חסכוני לעומת מאבק גירושין בעל אוריינטציה משפטית נוקשה. בשורות הבאות נבקש להבהיר למי כדאי לגשת עבור תהליך של גישור לגירושין. קבלו את שלושת כללי הזהב לעניין זה. 

  1. גישור זה אופי 

גישור במיטבו מתבצע על ידי מגשר או מגשרת מקצועיים, שעברו הכשרה מקצועית מקיפה. אך חשוב להבין כי גישור לגירושין זה בראש ובראשונה אופי. כדאי לבחור גישור ממגשר או מגשרת שמעוררים בכם אמון ושמגיעים למקצוע עם בסיס אישיותי מתאים. בסיס אישיותי הוגן, מפשר אך מפוכח, נחוש אך אנושי. 

  1. עורכי דין מגשרים 

הליך של גישור לגירושין במיטבו מנוהל על ידי מגשר שהוא גם עורך/ת דין. למרות שגישור יכול לפשר ולרכך את הנקודות שבמחלוקת, יש צורך בידע משפטי בלתי מבוטל. הסיבה לכך היא שעורך הדין יוכל לא רק לגשר אלא גם לנסח הסכם גירושין נאות. הסכם כזה של גירושין בהסכמה יאושר על ידי בית המשפט, מבלי שצריך להיגרר להליך משפטי ארוך ומתיש. 

  1. ניסיון וחוות דעת טובות 

כדאי לגשת לתהליך של גישור גירושין המלווה על ידי מגשר בעל ניסיון רב. גישה בין אישית טובה מהווה בסיס חשוב אולם הניסיון המצטבר של מגשרים משפיע באופן עמוק וניכר על התהליך כולו ועל התוצאות. חוות דעת של לקוחות קודמים שעברו גישור בהחלט אומרת הרבה ויש לה משמעות ניכרת. 

לסיכום, בני זוג שנפרדים ופניהם לגירושין יכולים לבחור באחד מבין שני נתיבים. נתיב אחד הוא מלחמה אישית, זוגית ומשפטית ונתיב חלופי הינו גישור לגירושין שנעשה באמצעות עו"ד לגישור גירושין. זהו הליך שבו מחפשים את הדרך שתוריד את גובה הלהבות, שתאפשר להמשיך בחיים עם פחות משקעים וכמובן, חשיבה על טובת הילדים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
התפקיד החיוני של נשימה נכונה בבריאות
בשטיחים המורכבים של שיטות בריאות, נשימה נכונה בולטת כמרכיב בסיסי אך לעתים קרובות מתעלמים ממנו....
קרא עוד »
פבר 18, 2024
קורס אוטוקאד
הדרך הטובה ביותר ליצור צורות הנדסיות, היא באמצעות תוכנת אוטוקאד המעולה. מהחברות היותר מצליחות בעולם,...
קרא עוד »
מאי 02, 2022
מדוע פאזלים הוא דבר חשוב שכדאי לתת לילדים לשחק בו
אם הילד שלכם הגיע לגיל שכבר המשחקים הרגילים שרכשתם עבורו בגיל צעיר יותר, אינם מעניינים או מאתגרים...
קרא עוד »
מאי 16, 2019