איך בחרים קורקינט 3 גלגלים לילדים?

קורקינט 3 גלגלים לילדים

פעוטות זקוקים למגוון רחב של גירויים כדי להתפתח באופן מיטבי. מרכיב נוסף בהתפתחות הנכונה הוא תחושת שליטה, כמובן בהתאם לגיל, ועוד דגש חשוב מאוד הוא פעילות גופנית – גם כדי לחזק את מערכות הגוף השונות וגם כדי לתעל את כל האנרגיות למטרות חיוביות. קניית קורקינט לילדים מאפשרת להורים לספק לפעוטות את כל המרכיבים החיוניים הנ"ל, וכדאי כמובן להבין איזה קורקינט מתאים ואיך לבחור אותו באופן מושכל.

למי מתאים קורקינט 3 גלגלים?

החלוקה העיקרית של הקורקינטים לילדים היא לפי מספר הגלגלים: קורקינטים עם 2 גלגלים מתאימים לבני ובנות ה-5 ומעלה, ואילו קורקינט 3 גלגלים מתאים למי שעדיין לא הגיעו לגיל הזה ובעיקר רק מתחילים לפתח את יכולות הרכיבה.

גם בתוך הקטגוריה של קורקינט 3 גלגלים לילדים יש חלוקה לתת קטגוריות שונות: יש כלים שמיועדים לפעוטות קטנים, בסביבות גיל השנתיים. בדרך כלל מדובר על קורקינטים שכוללים גם מושב, ובחלק מהדגמים יש כידון עגול במקום כידון T כדי לעזור לפעוטות לשלוט בקלות רבה יותר בקורקינט. עוד אופציה היא מוט דחיפה כדי שבתחילת הדרך ההורים יוכלו לעזור לפעוט ליהנות מהרכיבה.

דגמים צבעוניים ומרהיבי עין

קורקינט 3 גלגלים לילדים הוא קודם כל מוצר פרקטי שכאמור תורם באופן משמעותי להתפתחות של פעוטות וגם של ילדים קצת יותר גדולים. מצד שני גם לאסתטיות של כל קורקינט יש חשיבות – גם על-מנת שהילד ישמח במתנה שקיבל וישתמש בה בתדירות גבוהה, וגם כי תמיד כיף להגיע לגינה עם כלי שמושך אליו תשומת לב חיובית.

כדאי לדעת שישנו מגוון רחב של צבעים ושילובים – למשל סגול, ירוק וצהוב או שחור, תכלת וכתום, וגם טורקיז ו-ורוד או סגול ולבן.

כידון מתכוונן ובטיחות ללא פשרות 

כשבוחרים קורקינט 3 גלגלים לילדים חשוב כמובן לוודא שהוא בטיחותי לחלוטין. משטח דריכה אשר מונע מהילד להחליק, גלגלים יציבים, ידיות מעוגלות, ברגים סמויים וגם העובדה שישנם 3 גלגלים לקורקינט תורמים ליציבות ולבטיחות. הקפדה על קנייה בחנות רצינית ואמינה מבטיחה גם היא ראש שקט בכל רכיבה.

המלצה נוספת היא להעדיף דגמים עם כידון מתכוונן שמקל על הילד לתפעל את הקורקינט ומבטיח היגוי מדויק ויעיל – ובהתאם מקסימום נחת, גם מהצד של הילד וגם מהצד של ההורים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חנות חיות – למה משתלם לנו לקנות את המוצרים שם
כשאנחנו נדרשים לקנות מזון או כל דבר אחר לחיית המחמד שלנו, הרי שיש לנו כמה אופציות איפה אנחנו יכולים...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
למה כדאי לקחת ליווי לקבוצות רכישה?
קבוצת רכישה מאפשרת לכם להקים פרויקט נדל"ן ללא תלות בקבלן, או יזם. יחד עם זאת, ניהול קבוצת רכישה ללא...
קרא עוד »
אוק 05, 2021
מה החשיבות של מערכות אוורור מתאימות במפעלים?
מערכות אוורור למפעלים הן חשובות ביותר מכמה סיבות שעוד יפורטו. אבל מדוע שלא ישתמשו במזגנים אתם שואלים?...
קרא עוד »
ינו 03, 2021