חליפות חתן לעונת הקיץ

חליפות חתן

מהן חליפות החתן המתאימות ביותר לחתונה בקיץ? כבכל עונה אחרת, חלק לא מבוטל מהחתונות נערך באולמות סגורים, שם החליפה שנראית בדרך כלל מבוססת על צבעים כמו שחור ולבן מבדים נושמים, על בסיס ז'קט או ווסט או שניהם יחדיו, חולצת צווארון מתחת למכנס מחויט המתאים לצבעי הבגדים העליונים. ברם, בשל כך שמדובר בקיץ, האירוע יכול להיערך גם בחוץ ובאור יום. בישראל ישנם גני אירועים לא מעטים שהקונספט שלהם אינו אולם סגור אלא חוף ים, שטח מיוער, וכד'. אם אתם מתכננים אירוע מסוג זה, כדאי שתדעו כיצד להתלבש ואיזו חליפת חתן תתאים לכם יותר מכל.

יציאה מהקונספט הקבוע של צבעי שחור ולבן

אם תתבוננו על חליפות חתן מהשנים האחרונות של מי שנישא בטקס קייצי באור יום, תיווכחו שהמראות שונים לגמרי ממה שמזהים בדרך כלל. חליפות חתן עשויות להיות מבוססות על וסטים צבעוניים כחלופה לז'קט, ומעליהם עניבת פפיון מהודרת. ניתן לשלב באירוע גם כובע מגבהת קטן וסטייליסטי ובכך להעשיר את ה- look הסופי. לחליפה ניתן להוסיף פרזול גלוי כמו כפתורים וחפתים להעשרת קולקציית הביגוד.

מחשבה על עיצוב חליפה שיתאים לנוף בו תתחתנו

אין ספק כי מראהו של הטבע שונה מתכלית מזה של האולם במבנה פנימי. ברם, גם בו ישנם הבדלים בין היער לחוף הים ובין חתונה בנוף מדברי לבין חתונה בנוף ירוק. בסלון חתנים מקצועי יוכלו, בהתאם למקום בו בחרתם להתחתן, לעצב עבורכם חליפת חתן מושלמת שתעצב את המראה החיצוני שלכם מחדש ותגרום לכם להיראות לא רק במיטבכם, אלא ב- look שובר שוויון ביחס לכל אדם אחר שיגיע לשמוח בשמחתכם.

החליפה שתגרום לכל אורח לזכור אתכם לעוד הרבה זמן

פעמים רבות, האורחים בחתונה זוכרים את הזוג המתחתן בהתאם לעיצוב הבגדים. במיוחד כשמדובר בחתנים, שלא מחויבים לבגד בצבע כמעט אחיד כמו זה של הכלות, חליפת חתן יכולות להשפיע מאד על איך שאנשים יפרשו את החתונה הזו ויזכרו אתכם כמי שהובילו אותה. כשאתם חלק מסלון כלות, כל חליפת חתן שתבחרו תגרום לכם להיראות הכי טוב שאפשר ובאופן הכי מקורי שיש.

עיצוב מדוקדק מטעם טובי הסטייליסטים

אם גיבשתם לעצמכם מראה של חליפת חתן מקורית בסגנון מסוים, למשל קייצי בהיר, כשתגיעו לסלון זה תראו שהמעצבים פשוט מדברים מגרונכם ולרוב גם מוסיפים אלמנטים עיצוביים מחודדים שישפרו לאין ערוך את התכנון. חליפות חתן אלו יוכלו לשמש אתכם גם במסיבות ואירועי היום יום ולגרום לכם להיראות הכי טוב שאפשר. זכרו כי מתחתנים, בדרך כלל, רק פעם אחת, ולכן לאירוע כזה מומלץ מאד להגיע עם חליפות חתן מהודרות שתוכננו באופן מקצועי: חליפות שניתן להתהדר בהן, לנוע עמן בתנועות חדות, לרקוד ולפזז בהנאה וחשוב לא פחות, לשמור אותן לשימוש עתידי, אם תבקשו בכך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרב שמואל טל – יעזור לכם להתקרב ליהדות
מתקשים להבין מה עומד מאחורי הערכים המשמעותיים של הדת היהודית וכל ההלכות המקובלות? אם אתם רוצים באמת...
קרא עוד »
ספט 03, 2022
חדרי בריחה מומלצים – דברים שחשוב לברר מראש
לא רוצים להתאכזב ולגלות בדיעבד שבחרתם חדר בריחה שלא עומד בציפיות שלכם? חדרי בריחה מומלצים יש בשפע...
קרא עוד »
פבר 17, 2022
ליבי קליין
אתם מחפשים ספר במתנה למישהו אהוב? רוצים לקנות לאותו אדם אהוב ספר בנושא של התמודדות עם הרגש אצל הגיבור?...
קרא עוד »
אפר 25, 2022